kad debit public bank..

Sebagai seorang newbie di dalam internet biz nie..semestinya "kad debit' amat di perlukan untuk proses penerimaan wang melalui akaun paypal..sebelum ni saya sudah mendaftar akaun paypal dan akaun saya tidak aktif kerana saya belum memasukkan debit card number..sememangnya untuk mendapatkan debit card dari public bank amat mudah..
-saya just masuk dalam bank jumpa denagn amoi yang jaga kat situ..cakap je nak buat kad debit..
-amoi tu bagi satu borang..isi borang tu selengkapnya..baca apa yang patut dibaca..bagi balik kat amoi tu..dia check..
-then amoi tu mintak saya g ke kaunter untuk amik cek..di mana saya perlu nbayar dalam 35.50 untuk mendapatkan cek tersebut..
-setelah dapat cek dan resit bayaran tersebut saya jumpa balik amoi tu untuk bagi cek..
-pastu tunggu je la sampai kad tu dihantar ke rumah..

tak sabar rasanya nak verified kan paypal saya ni..

Kalau anda belum mendaftar paypal boleh daftar di sini : http://www.paypal.com

P/S : thanks to all.