Adsense kena banned..

Adusss..pecah kepala!!! perkara ni terjadi kat saya masa mula2 saya kenal adsense dulu..masa tu saya just baca and tau sikit-sikit pastu tibai je masuk..hahaha..mana taknya buat adsense main koboi je..privacy serta undang2 adsense yang sebenar saya tak ambik tahu..mana taknya nak baca dia punya B.I adus macam malas je..ntah apa kesilapan yang dah saya buat kena banned..itulah padahnya..inilah akibatnya kalau tak nak belajar dari orang yang yang berpengalaman pasal adsense ni..selepas kejadian malang itu menimpa diri barulah saya sedar yang google adsense ni tak boleh nak buat sambil lewa..diaorang punya undang2 ketat giler..silap sikit..tendang keluar..hehehe..akhirnya sekarang saya mampu tersenyum dengan perubahan baru dalam adsense saya..semuanya sebab 1 rahsia..apa dia?
-beli ebook adsense ( jangan kedekut untuk membeli sebab dari situ kita dah boleh prepare supaya tidak terkena macam saya ni..hehehe )
-selalu masuk mana2 forum and tanya diaorg yang berpengalaman..
-selalu research

nak e-book adsense klik di sini :klik sini

P/s: agaknya kalau tak beli ebook ni..putus asa dah kena banned ituhari..nak duit bukan senang..banyak cabaran dan dugaan..heh